We gebruiken cookies om je de best mogelijke ervaring te bieden op Essity.com. Lees meer over de cookies die we gebruiken en hoe je je instellingen kunt wijzigen:

Essity B 219 (-1.4 SEK) on 20-Nov-2018 12:39

Select region


Global site


Health-HygieneReport-Cover-2880x1300.jpg

Dit rapport is de meest recente editie van een reeks rapporten die Essity al sinds 2008 publiceert met het doel om bewustwording te stimuleren van de cruciale rol die hygiëne, sanitaire voorzieningen en gezondheid spelen in het bereiken van welzijn voor individuele personen en samenlevingen, en om tot oplossingen te komen voor de problemen die bestaan in deze gebieden.

Bekijk het Hygiene & Health Rapport 2018

Essity en WSSCC hebben sinds 2014 samengewerkt in de missie om wereldwijd de conversatie te stimuleren over kwesties van hygiëne en gezondheid en mogelijkheden in verschillende organisaties, sectors en landen te realiseren. In 2016 hebben we dit partnerschap uitgebreid met de publicatie van het Hygiene Matters rapport: Krachten bundelen voor vooruitgang.

Met deze nieuwe editie van het rapport zetten we ons werk voort. We bieden nieuwe inzichten door het combineren van onderzoeksresultaten, statistisch bewijs, succesverhalen en verhalen van mensen die zelden gehoord worden. Ook benadrukken we oplossingen en stappen die volgens ons cruciaal zijn voor het verbeteren van hygiëne- en gezondheidsstandaarden van over de hele wereld en voor elk onderdeel van de levensloop. Onze ambitie is om mensen te inspireren en meer spelers uit te nodigen in het gesprek, de samenwerking en het vinden van duurzame oplossingen voor de toekomst.

In het tijdperk van duurzame ontwikkelingsdoelen is samenwerking essentieel, en we worden samengebracht door onze overtuiging dat we beter kunnen worden van elkaars sterke punten. Samen en individueel zullen we de inzichten en oplossingen van dit rapport inzetten in campagnes voor publieke bewustwording, beleidsinitiatieven en ons maatschappelijke werk.

Over de enquête

Een van de bronnen van dit rapport is een wereldwijde enquête die Essity tussen 20 november en 4 december 2017 heeft afgenomen door middel van webpanels in 15 landen, waarbij antwoorden werden verzameld van in totaal 15.530 deelnemers. Er zijn nationale quota’s gehanteerd om te zorgen voor een nauwkeurige representatie van leeftijd en geslacht van het algemene publiek met de leeftijd 16-85 jaar. De enquête werd afgenomen in de volgende landen: Australië, China, Frankrijk, Duitsland, India, Italië, Mexico, Nederland, Rusland, Spanje, Zuid-Afrika, Zweden, Verenigd Koninkrijk en Verenigde Staten. De vragenlijst werd afgenomen en geanalyseerd door consultatiebureau United Minds en de data werd via digitale enquêtes verzameld in samenwerking met Cint.