We gebruiken cookies om je de best mogelijke ervaring te bieden op Essity.com. Lees meer over de cookies die we gebruiken en hoe je je instellingen kunt wijzigen:

Essity B 217.9 (-2.5 SEK) on 20-Nov-2018 11:54

Select region


Global site


Winnen in de gekozen geografische gebieden en categorieën

We willen de nummer 1 of nummer 2 positie in de geografische gebieden en productcategorieën in door ons gekozen gebieden. We vergelijken onszelf met de beste concurrenten in elke productcategorie in elke geografische markt en willen beter of in ieder geval even goed presteren als de beste concurrent.

Lees verder

Efficiënter werken

Essity is toegewijd om de efficiency te verbeteren in de hele waardeketen. We verhogen de productie en letten op grondstofverbuik, energie en logistieke kosten en we reduceren afval. Op deze manier brengen we onze kosten naar beneden en verbeteren we tegelijkertijd onze inkomsten. Ook verkleinen we de impact op het milieu. 

Lees verder

Focus op klanten en consumenten

Belangrijk concurrentievoordeel voor Essity zijn ons begrip, onze kennis en inzichten in de behoeften en koopgedrag van klanten en consumenten, wereldwijde expertise, sterke klantrelaties en kennis over lokale en regionale marktcondities. Om hun behoeften en verwachtingen te begrijpen, blijven we in constante dialoog met onze klanten en consumenten.

Lees verder

Het innoveren van grotere merken

Succesvolle innovaties en sterke merken gaan hand in hand. Essity's innovatiestrategie is om consistent betere, veiligere en milieuvriendelijkere producten en oplossingen te maken voor onze klanten en consumenten. We willen de snelheid en impact van onze innovaties verbeteren en sterke merkposities opbouwen om de groei van het aandeel te versnellen.

Lees verder