We gebruiken cookies om je de best mogelijke ervaring te bieden op Essity.com. Lees meer over de cookies die we gebruiken en hoe je je instellingen kunt wijzigen:

Essity B 216.8 on 12-Nov-2018 18:00

Select region


Global site


Girl-taking-paper-product-2880x1300.jpg

Elke dag gebruiken honderden miljoenen mensen onze producten om het dagelijkse leven makkelijker te maken. Wat Essity zo succesvol maakt is ons begrip van de wensen van klanten en consumenten, en ons vermogen om dit om te zetten in innovatieve oplossingen die de kwaliteit van leven voor veel mensen verbeteren.

Eenvoudiger dagelijks leven

Essity's producten en diensten beslaan alle levensfasen en bieden voordelen voor zowel individuele personen als de samenleving als geheel. We delen onze kennis van hygiëne en gezondheid door jonge meisjes voor te lichten en een open dialoog te stimuleren over menstruatie, met behulp van onze deskundigheid van vrouwelijke hygiëne. Binnen Incontinentieproducten zorgen we voor meer bewustzijn en nemen we deel aan gesprekken op hoog niveau, zoals het Global Forum on Incontinence (GFI). Binnen Professionele hygiëne bieden we voorlichting over handhygiëne en nemen we deel aan Private Organizations for Patient Safety (POPS), een initiatief van de WGO. In totaal hebben we in 2017 meer dan 2,5 miljoen mensen informatie gegeven over hygiëne en gezondheid. 

Wanneer we onze expertise combineren met Essity’s belangrijkste ontwikkelingsplatforms (welzijn, meer uit minder, en circulariteit) kunnen we pas echt waarde maximaliseren. Elk merk van Essity heeft zijn eigen doel en functie, maar ze werken allemaal met deze platforms om duurzame waarde te creëren voor klanten en consumenten.

Veilige producten

Essity volgt strikte eisen en procedures om ervoor te zorgen dat alle materialen in onze producten veilig zijn voor consumenten, medewerkers en het milieu.

We beschikken over een wereldwijd beleid voor productveiligheid om te garanderen dat de producten die we produceren veilig zijn voor het beoogde gebruik. Ook werken we nauw samen met onze leveranciers om er zeker van te zijn dat aan onze hoge normen wordt voldaan.

Wereldwijde dialoog 

Met ons ‘Essentials Initiative’ voeren we een wereldwijde dialoog om bewustzijn te vergroten over het belang van hygiëne en gezondheid en het verband met welzijn. Twee integrale aspecten van het ‘Essentials Initiative’ zijn een wereldwijde enquête over houdingen tegenover hygiëne en gezondheid, en een rapport.