We gebruiken cookies om je de best mogelijke ervaring te bieden op Essity.com. Lees meer over de cookies die we gebruiken en hoe je je instellingen kunt wijzigen:

Essity B 219.6 (+3.6 SEK) on 15-Nov-2018 17:29

Select region


Global site


Medewerkers van het eerste uur bij Essity Hoogezand in de spotlight.

Medewerkers in het zonnetje tijdens feestelijke bijeenkomst

Hoogezand, 27 september 2018 - Essity Hoogezand en het Japanse Unicharm, vormgegeven in de Joint Venture UcM, vieren vandaag hun 25-jarige samenwerking. Tijdens een feestelijke bijeenkomst op het terrein van de fabriek werd de productie even stilgelegd om de 25 medewerkers ‘van het eerste uur’ in het zonnetje te zetten en het jubileum te vieren. Bij de viering waren, naast de ruim 300 medewerkers van de fabriek, wethouder Jan Jakob Boersma en afgevaardigden van Unicharm Japan en Essity aanwezig.

Matthieu Torres, plant manager Essity Hoogezand: “Onze samenwerking met Unicharm Japan genereert nu al 25 jaar lang zeer innovatieve producten op het hoogste niveau. Het is een synergie tussen twee culturen, die resulteert in het beste op hygiënegebied.”

Hoogezand en Unicharm.jpg

De Essity vestiging in Hoogezand is in 1993 een samenwerkingsverband aangegaan met het Japanse Unicharm, voor de productie van Libero up&go luiers en later incontinentiematerialen. Door samen te werken met de Aziatische marktleider konden de krachten gebundeld worden en daarmee de marktpositie versterkt. In de fabriek in Hoogezand worden voornamelijk babyluiers en incontinentiemateriaal geproduceerd.

EINDE PERSBERICHT

Neem voor meer informatie contact op met Gertie Eikenaar, communications director Benelux (Gertie.Eikenaar@essity.com of +31 6 5124 8386 of +31 30 6984 638) of Isabelle Storms van Het PR Bureau (isabelle@hetprbureau.nl of +31646606392).
 
Over Essity 
Essity is een vooraanstaand internationaal hygiëne- en gezondheidsbedrijf dat zich inzet voor het verbeteren van welzijn met producten en oplossingen voor dagelijks gebruik. De naam Essity is een combinatie van de woorden essentials en necessities. Ons duurzame businessmodel creëert waarde voor mens en natuur. Verkoop vindt plaats in ca. 150 landen via de toonaangevende internationale merken TENA en Tork, en andere sterke merken waaronder Jobst, Leukoplast, Libero, Libresse, Lotus, Nosotras, Saba, Tempo, Vinda en Zewa. Essity heeft ca. 48.000 medewerkers en de netto-omzet in 2017 bedroeg ca. SEK 109 miljard (EUR 11,3 miljard). Het hoofdkantoor bevindt zich in Stockholm, Zweden, en Essity staat genoteerd aan de Nasdaq Stockholm. Ga voor meer informatie naar www.essity.com.